top of page

Від пастили до власного кондитерського цеху: історія Алли Кучеренко учасниці БА 4Бізнес

Анастасия Демченко

Алла Кучеренко
Фото "4Бізнес", із острівка "Золотий трюфель"

Алла Кучеренко починала з вирощування малини, а сьогодні її магазин «Золотий трюфель» відомий серед поціновувачів натуральних солодощів. Від перших експериментів із пастилою до відкриття власного кондитерського цеху. Як хобі перетворилося на успішний бізнес, що витримав випробування війною, та які ексклюзивні солодощі можна скуштувати у її кондитерській – читайте далі.


Початок: як усе зароджувалося

Алла розпочала свій шлях у бізнесі з вирощування саджанців малини та їхнього продажу. Одного разу клієнти звернулися з незвичайним проханням – зробити пастилу з малини.

 

Продукція
Фото "4Бізнес", із острівка "Золотий трюфель"

«Я завжди любила корисні солодощі, – згадує Алла. – Для своїх дітей я готувала ласощі самотужки, щоб вони були не лише смачними, а й корисними. Але почати бізнес у цьому напрямку довго не наважувалася».

 

 Алла почала готувати та продавати пастилу із власноруч вирощених фруктів і ягід. Оскільки вони вирощувалися органічно, жінка була впевнена в якості свого продукту.

 

«На той час пастила тільки набирала популярність, – розповідає Алла. – А сарафанне радіо зробило своє: спочатку замовлення надходили від знайомих, потім від їхніх друзів, і так моя клієнтська база почала зростати».

 

Згодом попит на її продукцію став настільки великим, що домашньої кухні вже не вистачало для виробництва. Тоді вона почала шукати приміщення та помічника для роботи. Так вона поступово дійшла до створення власного кондитерського цеху.

 

Від домашнього виробництва до власного магазину

Алла закупила обладнання, обираючи якісні бази постачальників. Поступово асортимент її продукції розширювався.


Продукція
Фото "4Бізнес", із острівка "Золотий трюфель"

«Я спостерігала, що найбільше подобається клієнтам, – ділиться Алла. – Люди самі підходили й говорили: «А зробіть таку цукерку, але з натуральних інгредієнтів». Так поступово з’явилися нові позиції в асортименті».

 

Згодом найбільшим попитом почали користуватися шоколадні трюфелі з різними начинками. Саме вони надихнули на створення назви «Золотий трюфель».

Поступово вона почала експериментувати з іншими видами солодощів – цукерками, печивом, тортами, а згодом і натуральним морозивом без цукру та лактози.

 

Як війна змінила все

З початком повномасштабного вторгнення Алла змушена була виїхати до Польщі. Але навіть там вона не полишила улюблену справу – влаштувалася працювати у кондитерську.

«Це був дуже цінний досвід. Я навчилася працювати із сучасним обладнанням, дізналася про нові технології. Це надихнуло мене на подальший розвиток», – каже вона.

Після повернення в Україну вона продовжила роботу кондитерського цеху і набрала нову команду.

 

Асортимент: які солодощі виготовляє «Золотий трюфель»

На сьогодні у кондитерській можна знайти різноманітні смаколики:

  • Цукерки: трюфелі, «Пташине молоко»

  • Шоколадні плитки (зокрема сувенірні з тризубом та написом «Суми»)

  • Макарони

  • Зефір

  • Цукерки без цукру

  • Манго у шоколаді без цукру

  • Пастила без цукру

  • Козинаки без цукру

  • Печиво, безе, торти

  • Трубочки, горішки

  • Натуральне морозиво без цукру та лактози (в літній сезон)

 

«Я намагаюся слідкувати за трендами. Наприклад, зараз багато хто прагне здорового харчування, тому я ввела цукерки та десерти без цукру», – зазначає Алла.

 

Майстер-класи для дітей і дорослих


Продукція
Фото "4Бізнес", із острівка "Золотий трюфель"

Окрім продажу солодощів, Алла активно проводить майстер-класи з кондитерського мистецтва.

 

«Людям подобається власноруч створювати ласощі. У нас є постійні відвідувачі, які приходять на заняття регулярно. Це своєрідний клуб поціновувачів кондитерської справи», – розповідає вона.

 

Майстер-класи проходять у кондитерському цеху на вул. Нижньохолодногірська, 10. Учасники можуть навчитися всьому – від замішування тіста до декорування та смакування своїх виробів. 

 

«Ми організовуємо максимально насичену програму, залучаємо аніматорів і навіть влаштовуємо розваги. А наприкінці гості смакують чай із солодощами й забирають додому те, що приготували власноруч».

Щоб детальніше дізнатись про майстер – класи переходьте за покликанням.

 

Маркетингові стратегії та співпраця з підприємцями

Алла активно використовує сучасні маркетингові підходи для розвитку свого бізнесу. Вона співпрацює з сумськими блогерами, які дегустують продукцію та діляться враженнями в соцмережах.

Також вона бере участь у крафтових ярмарках, які проходять за підтримки БА 4Бізнес. Це допомагає популяризувати бренд і знаходити нових клієнтів.


Продукція
Фото "4Бізнес", із острівка "Золотий трюфель"

«Об’єднання з іншими підприємцями – дуже важливий крок. Ми підтримуємо один одного, ділимося досвідом і разом розвиваємо свої справи», – говорить Алла.


Із допомогою консультацій БА 4Бізнес вона отримала грантову допомогу, що дозволило відкрити власний острівок у ТРЦ «Київ». Крім того, вона змогла реалізовувати свою продукцію у «Крафтниці», що біля McDonald's. 

 

Скуштувати цукерки можна за адресами: Нижньохолодногірська 10, ТРЦ «Київ» (1 поверх, острівок навпроти магазину «Brands Outlet), «Крафтниця» на зупинці біля McDonald's.

Детальніше дізнатись про асортимент продукції у Instagram та Viber.

Comments


bottom of page